donderdag 12 februari 2015

Hoog tijd om er weer wat nieuws op te zetten. Ik heb het patroon van de gewone bh met schuine cup gebruikt en de padding 2 mm rondom ruimer geknipt. Doe je dat niet, dan is er grote kans dat de bh te klein wordt. De padding neemt nu eenmaal wat ruimte in. De bh zit echt perfect. Volgende keer ga ik de cups aanpassen naar een balconet. De slip is zoals ik die al vaker heb gemaakt, die zit gewoon lekker.

In het kant zitten libelles verwerkt 

Ik had niet genoeg kant en heb de 2 laatste libelles uitgeknipt en er op geappliceerd

1 opmerking:

  1. Mooie vrolijke kleur voor je set, vind de applicaties erg mooi gedaan zo.
    Bij mij is het precies andersom, ik gebruik mijn standaard cups 90B als padding, ga ik ze gebruiken in alleen kant, dan moet ik ze iets kleiner maken...maar dan op de coupenaad.

    BeantwoordenVerwijderen